2013. december 27., péntek

Látványosság lettem

 Volt már pár furcsa élményem amióta rövid a hajam. 
  Hozzászoktam, hogy az emberek bámulnak azt kérdezgetve egymástól „az fiú vagy lány”. Persze az emberek igyekeznek leplezni, de vannak érdekes kivételek.
 Most elmesélek 4 ilyen kivételt (a rengetegből).


1. Egy nyilvános wc-ben voltam, igazgattam a hajam a tükör előtt. Egyszer csak arra lettem figyelmes a tükörben, hogy egy nő be szeretett volna jönni kislányával a kezében, ám amikor meglátott megtorpant, és kereste az ajtón a jelet. Először azt hitte, hogy eltéved, ám amikor jobban megnézett rájött, hogy én bizony lány vagyok, és jó helyen jár. Utána boldogan mosolyogva indult a wc-k felé.


2.  A villamoson utaztam, amikor elém beült 2 srác. Az egyik bökdöste a másikat és viszonylag hangosan mondogatta neki, hogy „nézd már az egy lány”. A másik pedig nem hitte el. Erre bizonyítás képen a másik azt mondta, hogy „nézd már mekkora melle van”. Erre felkaptam a fejem, magamban csak csodálkoztam „nekem, nagy mellem” o.O  , hát ez vicces. Majd odahajoltam a fiúkhoz és mondtam nekik, hogy lány vagyok. Kissé meglepődtek.


3. Egyik reggel átjött egy néni, és mondta, hogy ő volt az akitől megvettük még sok-sok évvel ezelőtt a lakást. Mondta, hogy beszélnie kellene anyummal, én pedig odaadtam a telefonomat, hogy hívja fel nyugodtan. Miután beszélt anyukámmal, kérdezte tőlem, hogy hol van a húgom (én itt teljesen elvörösödtem zavaromban). Mondta, hogy valami Majának hívják, és hogy nagyon édes az a kislány.  Gondolkodtam, hogy összetörjem-e a kis világát, hogy én vagyok a húgom.. vagy mondjam, azt hogy én vagyok Ádám :'D de végül közöltem vele a tényt. Szegény nagyon restellte, hogy fiúnak nézett, de mondtam neki, hogy nem baj sűrűn előfordul.

4. Ez az eset pont ma történt. Szintén egy nyilvános wc-ben voltam. Kijöttem a fülkék felől, elkezdtem mosni a kezeimet. A tükörből láttam, ahogy az egyik takarítónő sétált, majd rám nézett és megállt. Ledöbbent, és majdhogy nyitott szájjal mozdulatlanul bámult. Majdnem elröhögtem magam ezért lenéztem, de eztán már kezdet kellemetlen lenni a helyzet számomra (ő nem zavartatta magát). De ez még nem volt elég, oda hívta a másik takarítónőt, és az is megállt az ajtóban majd bámult. Először úgy néztek, mint akik közölni akarják velem, hogy ez a női wc, aztán már semmit nem tudtam leolvasni az arcukról (rájuk sem akartam nézni), egyszerűen elsétáltam, a két nő közt, akik még akkor is bámultak, és az után is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése